Kalite Politikamız
Toplam kalite felsefesini esas alarak tecrübesi ve güvenilirliği ile müşterilerine kaliteli ürün, tam ve zamanında teslim becerisiyle müşteri memnuniyetini sağlamak için üst yönetiminden çalışanlarına kadar şu politikayı esas almıştır;
Kalite yönetim sistemimizin, ISO 9001:2015 standardının gereklerine ve firma yönetim sistemimiz içinde etkisi olan tarafların uygulanabilir gerekliliklerine uygun ve katılımcı bir yönetim sisteminin uygulamak, sürekliliğini sağlamak, sürekli geliştirmek ve iyileştirmek,
İş süreçlerimizde oluşacak hataları kontrol etmeye değil önlemeye yönelik faaliyetler ile gözden geçirerek performansımızı geliştirecek yaklaşımları belirlemek,
Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda tüm süreçlerimizdeki verimliliğin ulusal ve uluslararası düzeyde rekabet edebilecek seviyeye yükseltmek,
İnsan kaynaklarına değer temel alınarak; yaratıcılığı ve gelişimi, teknik ve davranışsal eğitimler ile desteklemek, açık iletişime dayalı çağdaş yönetim anlayışının devamlılığını sağlamak,
Müşterilerimiz, ortaklarımız, tedarikçilerimiz ve çalışanlarımızla kurulan karşılıklı güven, üstün iş ahlakı ve dürüst davranış ilkesiyle sürekli artan bütünlük duygusunu korumak,
Kalitesi, verimliliği ve rekabet gücü ile isteklerini daima ön planda tutarak müşterilerimizin; çalışma ortamı ve koşulları ile çalışanlarımızın; en üst düzeyde tutulan memnuniyetini devam ettirmek ve ölçülebilir yararlar sağlamak,
Tüm kaynakları verimli kullanarak çevreye duyarlı, gelecek nesilleri gözeten ve yasal düzenlemelere uyan bir anlayış ile ürün ve süreçlerimizi sürekli iyileştirmek ve yaptığımız her iş ile sektöre yeni değerler katmak.
Kalite Hedefleri
Sürekli iyileştirmelerle maliyetleri düşürmek
Kötü kalite maliyeti azaltarak sağlanan kazançları her yıl arttırmak
Teknolojik yenilikleri her yıl yapmak
Müşteri memnuniyetini her yıl arttırmak
Her yıl ciro hedefini aşmak